tisdag 20 april 2010

Ooojjjj..





vad tiden går fort. Har inte haft tid eller ork att skriva. Känner mig ur balans emellanåt...men förhoppningsvis är det en över gång fast jag inte tror det själv..vet inte om ag kan sätta fingret på om jag vet vad det är eller ej... känner mig överflödig.. men jag kan ju berätta att jag har börjat på dagrehab nu.
Går där två dagar i vecka, två timmar åt gången. Måndag sjukgymnast och arbetsterapi, torsdagar sjukgymnastik och neroupsykolog

På gymnastiken så boxas vi och det är verkligen skit kul, skulle vilja träna det.

På arbetsterapin ska jag jobba med scrapbooking så jag räna upp händerna, ev ska dem kolla upp mina handleder så jag ska nog får handleds skydd och en sken men det återstår att se...



Annars har det inte hänt så mycket, idag var jag på får klippning med Linnéa och hennes klass, väldigt uppskattat!! Och intressant, jag lärde dem nått nytt som att man kan använda ullen i trädgården som mark täckande i rabatterna....

Fotade en hel del också, blev många fina bilder!! Dem fick prova att mata med flaska också, sen bjöds det på glass.

Har lekt lite med mitt fotoprogram som syns kanske på mina bilder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Personligt