tisdag 15 juni 2010

Bla bla bla...

Idag har jag varit på Vårdcentralen, och pratat om min värk och min huvudvärk.
Om det eventuellt kunde vara Borrelia, men de verkade inte ta en på allvar. Retar mig så på att en läkare kan vara så nonchalant och bara säga vad dem tycker och tror på... Varför kan dem inte bara lyssna på den som har problem...

Varför kan man inte bara hjälpas åt att hitta svar på problemet???

Så idag fick jag veta att jag har spännings huvudvärk, jaha.. visste jag redan...
inte tillräckligt sjuk...hahaha dem är ju bara så korkade!!

Blev så sur så jag åkte upp till Rehab och sa ifrån... Ska prata med doktorn där på torsdag när jag ska dit igen. Förhoppningsvis kan han ge mig ett bättre svar, ahn ska ändå kolla mina leder, vill veta varför dem svullnar upp hela tiden. Börjar bli trött på att ständigt ha ont i handlederna eller vristerna.

Det VÄRSTA är nog att man inte har några SVAR!!!!

Men tids nog kommer dem nog!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Personligt