söndag 24 maj 2009

Idag..

är det 5år sen min lille bror Tom gick bort i cystisk fibros.
Jag saknar han nått så oändligt mycke.
Om du hade levt kvar skulle vi snart firat din 25års dag.

Det må hända att han förlorade kampen mot sin sjukdom men för honom vann han friheten av att få vara frisk och inte behövde vara sjuk mer.
Jag kan se han framför mig hur han spenderade sina sista timmar i livet uöver det som har berättats.
På nått sätt så känns det som han visste att det snart skulle vara över.
Att han planerade det...
När vi tog farväl i Regnbågsrummet på sjukhuset så det ut som han log..
Ett ljus kommer alltid att brinna för honom liksom mitt hjärta alltid kommer finnas hos honom.

Tom jag saknar och älskar dig.
Vila i frid min älskade lillebror.

Har en ljus sida för dig där tankarna finns...

http://www.gratefulness.org/candles/candles.cfm?l=sve&gi=tej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Personligt