torsdag 13 maj 2010

Fisketävling...

men ingen fisk! Men vad ska man begära av en sjö som är helt död.. Men det var trevligt och roligt ändå.

Vi grillade och gick tipsrunda. Flickorna hade kul iallafall. Vädret kunde ha varit bättre, men lite regn har ingen dött av.

Väl hemma så somnade man igen, Linnéa åkte med kompis hem och Izadora tittade på tv sen somnade hon en vända!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, hade det inte varit röd dag så hade jag varit på rehab. Men det är skönt med lite ledighet också.

Var en vända i skogen med Linnéa nu ikväll och fotade lite, sen har jag fixat bilder på min fotoblogg.

Nejom man snart skulle sova lite... natt natt

1 kommentar:

  1. Godmorgon.
    Synd at ni inte fick någon fisk. Men många gånger kan det bara vara rogivande att stå där och filosofera. Men det är klart. Är det tävling så vill man ju vinna :-).

    Har precis varit och kollat lite i din fotoblogg. Fina bilder. Ett litet tips är att lägga en länkning här i sidan till den så blir det lättare att hitta. Jag visste inte ens om att du hade ne förren du skrev det nu.

    Ha en bra dag.
    Kram Nettan

    SvaraRadera

Personligt