lördag 22 maj 2010

Lördag..

så då har det varit åskväder i dagarna tre.. Och varmt å kvaft, men man fick passa på att sola lite när solen var framme. Kanske har man fått lite färg men det undrar jag.. Dem ha varit och grävt i trädgården me, och efter det hade åskat i torsdags och regnat hade vi vatten i källaren, bara 60 liter kanske mer...

Sen igår var Stellan och Kevin här, Izadora och Kevin leker så bra tillsammans.
Det blev lite öl och en massa babblande, till slut så slutade med att Jimmy och stellan skulle raka sig så nu är skalparna renrakade. Å dem hade så roligt...
Jag skrattade så jag hade ont i magen!
Efter det spelade vi Tekken 5 Gissa vem som vann med 22-4 jo JAG!! För jag är bara bäst. barnen somnade vid tolv, Stellan vid halv 5, sen jag och Jimmy vid 5. Barnen vaknade vid 8 igen, trevligt. vid halv tio gick dem hem, sen somnade jag och Jimmy igen. Sen kom dem i eftermiddags igen,och då blev det lite ishockey. Och korvgrillning, så nu sitter man här igen.

Har kollat på Hemnet på ett hus vi vill ha, men lär väl aldrig kunna få det, hur jäkla perfekt som helst presic vad vi vill ha!!!! Allt hade blivit billigare än vad vi har det nu men men... banker och deras tänkande förstår jag inte!!!!

Jo förresten, var ju på rehab i torsdag... Snacka om ett hårt gympapass, nu var dem två stycken som tränade boxning med mg, men f fan vad kul det var!!
Sen fick jag träffa Isabella som är kurator där, shit vad tiden gick fort vi pratade i en och en halv timme. Mycke tankar om sjukdommen och hur jag känner mig nu efteråt..
Måste medge att jag saknar min gamla kompis krets me, inte många vänner kvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Personligt