onsdag 20 oktober 2010

Okej vad..

.. ska jag tänka. Smärtan i kroppen vill ej försvinna. önskar att jag kunde få slippa alla problem med min kropp. Slippa smärta i fingrana, händerna och inte tala om denna huvudvärk. Men som sagt vardagen måste fortsätta även om jag nu har sovit i en hel vecka. Tycker synd om mina töser som har en mamma som inte ens orka vara uppe från sängen mer än korta stunder. Jag vill bara vara frisk, kunna leka med mina prinsessor, vara en bra sambo. Själen och tanken vill men kroppen varken vill eller orkar. Jag må vara konstig men det är verkligen hemskt att ha det så här!
Jag tror verkligen ingen kan förstå vad jag går igenom, vad jag känner vad jag önskar!
Alla dessa fördomar och tankar mot mig, ja men hon är ju frisk det ser vi ju! Jo men ni ser inte min insida!
Det är i en enda stor röra!!

Inte nog att man kämpar med vardagen, utan nu har jag blivit utskriven från rehab, så nu ska jag vara med i arbetsförmedlingen rehabiliteringsgrupp och hitta någonstans att arbetspröva på. Men med vissa undantag.
Idag har jag skickat i väg lite till min handläggare men måste åka in till stan för att visa mina andra papper så dem ser vad jag kan, och har gjort hur illa mina betyg ser ut!

Man känner bara att tårana vill komma vilket dem gör väldigt ofta!
Tårar över varför just jag, varför blir jag inte bra, varför är det ingen som kan förstå hur jag känner, förstå hur illa jag mår inombords!!
Känner mig helt tom!!
All energi har bara försvunnit orkar inget, kan inte äta, har ingen ro bara oro!

Jag hatar att ha det så här.
Jag vill ha ett eget hus, ett jobb, ett liv!
Inget liv inget jobb inget eget hus! Usch vilken ond cirkel, den skulle jag vilja bryta men hur ska jag kunna det!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Personligt