tisdag 16 mars 2010

Hmm..


... vaknade tio över tre i natt av att jag hade näsblod, så det var bara att gå upp!!
Katten tyckte det var dags att gå ut då me.. han måste verkligen lära sig klockan..!!
Vid fem kom lill tösen med näsblod, snacka om att pissa blod från näsan..
Säng, trappa, golv, pyjamas och henne....full av blod. Sen fick hon sova hos hos, så det var bara att somna om igen.. Morgonen gick faktiskt bra utan en massa tjat..=)

Hade liten mysdag med Linnéa efter skolan, gjorde läxan och sen lagade hon mat! Det blev falukorv i form av hjärtan och stuvade skruvar.. mycket gott.

Har haft ont i mina ben idag, fingrana har domnat på högerhand.. men värst är smärtan i mitt vänster ben. Huvudvärken kan jag inte göra nått åt, men det blir jobbigare när det kryper sig ner i hela nacken så den känns stel!!

Fick näsblod nu på kvällen me igen..suck..

Å ja föresten fick ett rek brev, mina journaler har kommit, få se om jag orkar och hämta det i morgon... Annars får det bli på torsdag då Izadora ska in och blåsa, ska kollas om hon ev har förskylnings astma....

Hoppas att allt löser sig snart.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Personligt