tisdag 9 mars 2010

Varför...

..kan jag inte få några svar, jag blir knäpp….

Var och träffade läkaren igår, men det gav inget känns som om jag är tillbaka på ruta ett igen.

Mitt kortisol test var bra, fick ny medicin som ska hjälpa mig mot mina magsmärtor…

Ska höra av mig om tre veckor igen för ev ökning av mina antideprisiva piller…

Hjälper inte dem antideprisiva pillerna så blir det remiss till psyket, jätte kul..not.. vadd tror dem att jag bara hittar på allt. Att jag trivs att gå hemma och må dåligt, att ständigt ha värk i kroppen, lider av fruktansvärd huvudvärk och sova bort mitt liv pga av utmattning…. Jag har faktiskt en familj som jag vill vara med…

Idag har jag ringt medicinkliniken och bett om mina journaler men jag tror inte att det hjälper jag får nog inte fler svar på alla mina frågor för det..Sitter och googlar med hopp om svar på mina frågor, men hittar inga.

Det är ju inte bara jag som drabbas utan hela min familj, speciellt mina barn som vill att mamma ska bli bra och kunna orka varamed och leka som förr! Det finns inget hellre jag skulle vilja.

Har varit ute och googlat så mycket nu men kommer bara fram till livet under sjukdoms tiden men inte hur livet ser ut efter, eller vad jag har att vänta mig. Kommer jag alltid ha ont eller försvinner det någon gång.. jag spyr över det hela!!

På dagrehab sa dem till mig att min handstyrka är verkligen i botten och om den inte blir bättre snart kommer jag att inte kunna klä mig själv längre… men ju längre tid allt går hur ska jag någonsin får svar på vad det är som inte är rätt i kroppen när ingen kan ge mig svar på mina frågor!!!!!


Man kan alltid hitta ljuset i ett hjärta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Personligt