måndag 8 mars 2010

Jaha..

..som sagt det har inte blivit av att jag har skrivit, men jag ska försöka bättra mig.

Det har hänt lite sen sist. jag har fått besöka dagrehab och ska börja där nu i vår. Jag har varit på kortisol provtagning, kändes lite roligt dem tog bara 12-14 rör med blod men dem var mycket trevliga var där i två timmar.

Går som sagt även hos kurator som har gett mig antidepresiva, då jag var eller är rättare sagt väldigt depremerad pga av att man inte är som man brukar vara..

Dagarna sover jag bort allt för att slippa smärtan och huvudvärken men allt kommer i kapp en ändå. Tänk att bara få vakna en dag och känna att man har super energi och inte ont… det hade varit lycka…men men….en dag kanske..

Barnen är på skola och dagis på förmiddagen, Jimmy jobbar och är duktig själv så sover jag hela förmiddagen då jag känner att det är min tid. Om det inte är inbokat ett läkar besök eller kurator eller något annat skit..det händer då får man genomlida allt istället och bara bita ihop. Man avundas dem som kan jobba och tjäna stålar medans en annan förlitar sig på vad läkarna kommer fram till, man hoppas på ett svar. Jag vill ha ett svar på varför jag fick denna skit. Och varför jag mår som jag gör, ibland känner jag mig inte tillräcklig här hemma… Man gör så gott man kan men kanske inte tillräckligt förhoppningsvis blir det bättre med tiden..

Imorgon ska jag träffa läkaren igen angående medicinerna och mina buksmärtor samt den brännande smärtan i benen och huvudvärken, det blev mycke men så är det…

Förhoppningsvis kan man få ett bra svar snart, å javisst jag väntar fortfarande svar från CSK om mina provsvar från kortisoltestet… kommer väl snart hoppas jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Personligt