torsdag 18 mars 2010

Vilken...


.. dag det har varit. Igår sov jag bara pga av smärtan i mitt ben...
Idag har jag sovit på förmiddagen, vaden är duktigt svullen. Hämtade barnen vid ett och sen skulle vi vara på vc halv två, Izadora skulle blåsa.
Lite trams och lite allvar =)... men det gick bra!!

Frågade sköterskan om mitt ben, hon tyckte jag skulle gå och få en tid! Så jag fick tid kl 3. Så vi åkte upp till maxi och hämtade mitt brev med journalen, flickorna fick glass, så nöjda så då!! =)
Ringde och pratade lite med mamma, ska ringa henne på kvällen igen.

Klockan tickar och vi kör ner til vc igen, jag fick komma in tidigare då dem var rädda att det var en prop jag hade! Men det var det inte utan inflamation i min sena!! Så det var bara att åka till apoteket och hämta ut anti inflammations piller..

Så nu är det kryckor och vila som gäller i 5 dagar!!

Barnen lovade doktorn att dem skulle vara snälla och hjälpa mamma!!

Hem och äta, lägga sig på sängen och vila! Så nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt, skönt i bland men i längden är det inte så skönt!!

PS. alla varnar oss för Izadoras ögon, hur ska det gå med en sån flicka!! Antingen svarta och fulla i fan eller helt förföriska, och hon är bara 5 år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Personligt